Monday, March 30, 2020

כעבור שנתיים וחצי :-)

כל כך הרבה פעמים חשבתי על הפוסט הבא שאכתוב.
השגרה סוחפת.. תמיד יש עוד משהו לעשות. וככל שהזמן עובר נראה מופרך להתחיל ולסכם- עוד שנה חולפת. עוד ילד אור הצטרף למשפחה (!) עוד שנתיים..שהופכות לשלוש.. עוד ועוד ועוד חוויות הרפתקאות, מהמורות, נפילות, עליות, תעופות, התפקחות... חיים.
באותו קיץ בעין פית גילינו שאני בהריון. 
במבט לאחור אני מבינה כמה תחושת בית יכולים להביא הריון ולידה.
אני מתפעלת להבין עוד ועוד רבדים בתוך המציאות המיטבית. 
לראות כמה המון דברים התארגנו במציאות שלנו כדי לאפשר להכין ולהכיל אותנו בביתנו.
עבודה שהתאפשרה בדיוק בתקופה הזו שלפני הלידה ותמכה בנו כלכלית..
מרחב תומך בתוך המשפחה והקהילה בה אנו חיים..
תהליך אישי זוגי ומשפחתי מרתק ועמוק לקראת הלידה..
מסע קטן בתוך המסע הגדול של החיים..
מכינים את המרחב בבית-

מטיילים הרבה ומעמיקים במסעות הנפש..

 וכך הצטרף לו נהר אור. בלידת בית מבורכת וקסומה.




שני אחים גדולים מתפעלים ואוהבים..


חלוקי מנדלות לתרגול היוגה..


אני מתלבטת מה לכתוב ואיך.
נהר אור עוד מעט בן שנתיים.
אמרי כבר בן 5
עלמא עלתה לכיתה א השנה 
אני התחלתי ללמד במכללת אוהלו ולהתפתח לכיוונים נוספים..
אמוץ מקים בימים אלו בית מלאכה לעבודות בעץ טבעי ופראי (תמונות בקרוב)
המון דברים מרגשים נולדים כל הזמן.


No comments:

Post a Comment